Странице

четвртак, 2. новембар 2017.

llums Cosmetics - True Skin tečni puder

Llums je nedavno izbacio tečni puder True Skin, a kako su ga devojke dosta hvalile odlučila sam da ga i sama isprobam. Moje utiske pročitajte u nastavku.


Šta kaže proizvodjač:

Tečni, matirajući puder pogodan za sve tipove kože. Ujednačava ten za postizanje prirodnog izgleda. Iako ima dobru pokrivnu moć
veoma je lagan na koži. Hidrira, ne ističe pore i fine linije na koži. Koža izgleda glatko, zdravo i osveženo.


Llums puder dolazi u 6 nijansi. Smešten je u klasičnu bočicu od 30ml. Moj je u nijansi 03 Vanilla. Nijansa je dosta svetla, hladnijeg podtona. Puder ima prilično retku strukturu, lepo se stapa sa kožom i lagan je na licu. Pokrivna moć mu je srednja, ali može da se nadogradi. Ne uvlači se u borice oko očiju. Daje licu svež i odmoran izgled. Za razliku od većine pudera koje sam probala, ovaj puder se dugo zadržava na koži čak i bez setovanja zahvaljujući prirodnoj mat završnici. Skida se ravnomerno, ne ostavljajući fleke na licu. Puder je namenjen svim tipovima kože, medjutim, nisam sigurna kako bi se ponašao na ekstremno suvoj ili masnoj koži. Moja koža je kombinovana i puder mi savršeno odgovara. 




Veoma sam zadovoljna odnosom cene i kvaliteta kada je ovaj puder u pitanju. Njegova cena u Lilly drogerijama je 569 din. Dugotrajan je na licu i ne stvara efekat maske, hidrira i ima sasvim pristojnu pokrivnu moć. Što se mene tiče - odličan je.

Kakvi su vaši utisci?

12 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada tvoja recenzija. Zaista je divan. I ja sam također o ovom puderu slušala samo pozitivne stvari i iskreno se nadam da ću imati prilike da ga isprobam ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Super recenzija. Moram se složiti sa tobom da je cijena skroz ok. Nisam imala priliku da isprobam ovaj proizvod, ali kako si i sama napisala - baš ga svi hvale. Definitivno ide na listu za kupovinu 😊

    ОдговориИзбриши
  3. Čula sam za ovaj proizvod ali nisam odmah poletela da ga kupim jer opet nisam bila sigurna kako će mi odgovarati i kakav je zapravo, volim LLUMS kao brend i imaju dosta dobrih proizvoda, svidela mi se cela recenzija i slike su odlicne :) Verovatno ću ga uzeti ako ne naiđem u liliju na nešto bolje ali opet, vredi probati što više proizvoda :) <3<3<3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Llums brend je stvarno odlican,sto se tice kvaliteta i cene.
    Dugo se razmisljam oko ovog pudera,jer imam masnu kozu,pa ne znam bas kako bi se ponasao na mom licu, ali mislim da vredi probati jer je cena i vise nego povoljna.

    Odlican post,kao i slike.

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam isprobala baš istu nijansu i takođe imam kombinovani tip kože lica, ali naginje ka masnijem. Efekat mu je odličan, ali meni baš brzo prosija lice. Međutim, vrlo lako to sredim puderom za matiranje. U pravu si da je odnos cene i kvaliteta odličan! 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se prosijavanje desava vrlo brzo sa vecinom pudera, ali eto, sa ovim ne cak i bez setovanja.

      Избриши
  6. Super recenzija! Imam u planu probati ovu kozmetiku, čitam samo pozitivne komentare o njoj :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши