Странице

четвртак, 30. новембар 2017.

Wood handle makeup brush - Beauty Bigbang

Pre nekog vremena stigao je još jedan set četkica koji sam poručila sa sajta Beauty Bigbang. Već duže vreme saradjujem sa njima i moram priznati da mi se svi proizvodi koje sam koristila veoma dopadaju. Veoma sam zadovoljna i ovim setom četkica, na kraju posta čeka vas kod za popust ukoliko se odlučite za kupovinu.




U setu dolazi 11 četkica koje su smeštene u platnenu torbicu.
Tu su četkice za tečni puder, za praškaste proizvode, nanošenje i blendanje senki.. za sve što vam je potrebno za jedan makeup look. Drška im je drvena, a dlaka sintetička. U setu se nalazi šest četkica za oči i pet za lice. Koristim ih već neko vreme i većini četkica sam pronašla namenu. Dlačice pri pranju ne ispadaju i ne menjaju svoj oblik. Prilično su meke, te vam neće grebati kožu. 







Cena ovog seta je trenutno 700 din, što je odlično. Iskoristite moj kod TAK10 za dodatnih 10% popusta.




Нема коментара:

Постави коментар