Странице

петак, 17. новембар 2017.

Velnea Young - Hidratantna krema za lice

Već neko vreme vam na društvenim mrežama spominjem Velneinu kremu za lice. Ukoliko vam je lice inače ili u poslednje vreme suvo, obratite pažnju na ovu kremu. 



Moja koža je mešovita ka masnoj, ali je u poslednje vreme sklona isušivanju .i perutanju Ovu kremu sam pronašla sasvim slučajno u Liliju i moram priznati da
nisam mnogo očekivala od nje. Iskrena da budem, kupila sam je zbog preslatkog pakovanja. Da, ja sam ta koja pada na ambalažu 😄

Šta kaže proizvodjač:

Osvežavajuća, lagana emulzija, sa visokim sadržajem pantenola koji pogoduje mladalačkoj koži sklonoj pojavi bubuljica i raznih dermatoza. pH 5.5 idealna za sve tipove kože.
Obezbedjuje hidrataciju kože tokom čitavog dana i štiti je od spoljnih uticaja.



Krema dolazi u teglici od 50ml. Na vrhu se nalazi zaštitni poklopac. Namenjena je mladoj koži i svim tipovima. Miris je blag i veoma prijatan. Krema je dosta lagana, ali je i veoma hidratantna. Kada se utrlja u kožu ostavlja vlažan trag koji se upije za kratko vreme. Koristim je kako za lice tako i za ruke i prezadovoljna sam. Pred spavanje bukvalno natopim kožu ovom kremom i ujutru je ona meka i hidrirana.




Sastav:




Lično obožavam ovakav tip kreme, meni se zaista dopada. Njena cena je 300 din u Lilly drogerijama. Ukoliko je probate obavezno javite da li se i vama dopada.

5 коментара:

  1. Imam isti tip koze (uvek zvuci cudno kada napsiem z umesto ž, ali na telefonu sam, pa je malo teze postovati gramatiku haha) kao ti, tako da ce mi ovo sigurno koristiti <3. Ja za lice koristim jednu kremu iz Oriflejma, ali ona je na izdisaju, tako da je dobro sto sam naisla na ovaj post :)) A da, zaprtaila sam te, btw hah.

    Volela bih da, ako imas vremena, pogledas moj blog ------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se cini kao da je ovo jedna fina kremica, i ja sam pisala o jednoj rekla bih slicnoj pa mozes da pogledas na mom blogu :) zapratila sam te <3

    oazalepote.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши