Странице

субота, 4. новембар 2017.

Kupovina sa sajta Zaful.com

U novom postu pogledajte šta sam to ovog puta poručila sa sajta Zaful. Kao i uvek, sve informacije o proizvodima možete pronaći u linkovima ispod.

Prva stvar je držač za mobilni telefon. Koštao je svega nekoliko dolara, a zaista ga vredi imati. Fleksibilan je te ga možete podešavati kako vam odgovara.








Flexible Mini Octopus Style Tripod Stand Holder For Mobile Phones - Black And Grey

Poručila sam dva čokera, a kako ja ne volim čokere oba sam poklonila.




Još jedna stvar koju sam poklonila je ova prelepa narukvica. 




Sat me je oduševio kada sam ga ugledala na sajtu, a u prirodi je još lepši. Može se pronaći u raznim bojama.





Poslednja stvar iz paketa je džemper. Veoma mi se dopada. Poručila sam ga u plavoj boji i mislim da je to jedina boja koja se može poručiti.





I ovog puta sam zadovoljna kupovinom, paket je stigao za dve nedelje, carinu nisam platila. Sve stvari su odličnog kvaliteta, stigle su bez oštećenja. Šta vam se najviše dopada iz ove kupovine?

9 коментара:

  1. Ne bi mi vjerovala da ti kažem da već duže vrijeme mjerkam ovaj držač telegona ^_^. Zaista mi je drago što sam imala priliku da čitam o njemu prije nego se odlučim poručiti ga ^_^
    Divan post, draga

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj drzac za mobitel sam i ja planirala naruciti i svakako ocu.
    Džemper je predivan i odlicno ti stoji

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  3. Drzac za mobitel ce ti sigurno sluziti, a dzempercic je predivan! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam narucila drzac za mobitel, i jedva cekam da mi stigne *-*

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  5. Ajoj predivne stvari, zaista jako interesantne! Dzemper mi se posebno dopada, zaista ti odlicno stoji!
    Divna recenzija draga.

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Super stvari si porucila, dzemper i sat su mi posebno dobri.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши