Странице

четвртак, 23. новембар 2017.

Bracelet Watch - Rosegal.com

Nakon gotovo dva meseca stigao je i sat koji sam poručila sa sajta Rosegal.com. U paketu je trebala da stigne i torba koju još uvek čekam kao i čizme kojih više nema na stanju. S obzirom da je samo sat stigao, danas pričamo o njemu.




Na ovom sajtu možete pronaći ogroman izbor satova za svega nekoliko dolara. Trenutno sam u fazi da mi se svidjaju satovi sa narukvicom, te sam poručila još jedan ( prvi ste videli u prethodnom postu). Ovaj je u braon boji sa dodatkom cirkona.


Narukvica je prilično dugačka te se mora obmotati nekoliko puta oko ruke. Stigao je neoštećen, a baterija je došla uz njega. Zadovoljna sam kvalitetom ovog sata, isplatilo se čekati ga dva meseca.



Osim u braon, možete ga poručiti u još nekoliko boja. Za dodatne informacije pogledajte sledeći link: Rhinestone Faux Leather Strap Wrap Bracelet Watch.

Rosegal Autumn clothes 2017 Promotion

Iskoristite kodRosegalChen i dobićete 10%-20% popusta.

Da li vam se dopadaju ovakvi satovi?

9 коментара:

  1. Odličan sat. Mnogo mi se dopada kako izgleda. Mada, mnogo mi je žao što si ga morala toliko čekati. Smatram da si mogla mnogo manje ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Vao dva meseca! I to još nisu sve poslali,baš su preterali. Doduše i ja još uvek čekam jedan proizvod. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj put jesu preterali i to sto cekam cini mi se da nece ni stici.

      Избриши
    2. Stićiće.Tako je meni onaj makeup oraganizer (onaj "okrugli") stigao posle skoro 3 mesewca,a ja u međuvremenu poručila još jedan,pa kada sam zaboravila na njega stifgal oba. :)

      Избриши
    3. Super onda, uvek mi je sve stizalo za max 3 nedelje pa sam pomislila da su ga zagubili negde :)

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Sat je odličan! Vrlo efektan :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши