Странице

уторак, 20. март 2018.

Nova kupovina sa sajtova Gamiss, Rosegal, Zaful...

Na redu je nova kupovina sa kineskih sajtova. Ovog puta sam poručila stvari sa tri sajta i to Gamiss, Rosegal i Zaful. Paketi su stigli za tri nedelje i ovoga puta sam izbegla carinjenje. Sve stvari koje sam poručila su i više nego kvalitetne. Sve dodatne informacija o proizvodima možete pronaći u linkovima ispod, a na kraju vas čekaju kodovi za popust.






Majicu pogledajte ovde: Striped Heather Sleeve Tee - Stripe


 Duks pogledajte ovde: Drawstring Color Block Zip Up Hoodie


 Torbu pogledajte ovde: Weave Textured Leather Tote Bag



Ogrlicu pogledajte ovde: Love Engraved Heart Necklace - Silver

Ako se šminkate, ovaj proizvod vam je neophodan u životu. Uz pomoć ove gumene podloge možete oprati sve četkice za svega nekoliko minuta.


Gumena podloga za pranje četkica: Professional makeup brush cleansing pad

Ovu četku sam poručila jer mi je izgledala idealno za nanošenje bronzera i nisam pogrešila. Nije gruba, velika je i ima gusto rasporedjene dlake. Ne linja se i brzo se suši.







Farmerke pogledajte ovde: Zipper Fly Frayed Skinny Ripped Jeans

Iskoristite kod GamissChen za 10% popusta

Poručila sam ring light za mobilni telefon. Postoje tri stepena osvetljenja i odličan je za telefone bez prednjeg blica.





Pogledajte promociju na Zaful sajtu. Za dodatni popust iskoristite kod ZafulChen.
Promocija na Rosegal sajtu. Za dodatni popust iskoristite kod RosegalChen.

3 коментара: