Странице

понедељак, 30. октобар 2017.

La Roche - Posay SEROZINC

Nedavno je na moju adresu stigao Serozinc, proizvod kompanije La Roche-Posay. Poslat mi je uzorak od 50 ml, dok je u prodaji ambalaža od 150 ml. Ovaj uzorak je bio i više nego dovoljan da me ubedi da nastavim da ga koristim, a u nastavku saznajte i zašto.




Šta kaže proizvodjač:

SEROZINC - Rastvor cink sulfata. Čisti i smiruje kožu.

Adstigentni tonik za masnu, problematičnu kožu. Umiruje površinske iritacije na koži. Umiruje i iritacije kože nastale brijanjem.



Proizvod je smešten u bočicu koja ima odličnu prskalicu pomoću koje izlazi mala količina proizvoda. Lepo raspršuje tečnost te ne morate da brinete da će se slivati kapljice po licu već izgleda kao vodena para što je sjajna stvar ukoliko ga koristite da setujete šminku. Smanjuje lučenje sebuma i ostavlja kožu matiranom. To je razlog zbog čega sam počela da ga koristim pre šminkanja. Nakon šminkanja ga naprskam još jednom kako bih setovala šminku i zaista mi se sjajno pokazao u te svrhe. Osim za šminkanje koristim ga i kada želim da osvežim kožu i dodatno je očistim nakon umivanja. Serozinc se može koristiti direktnim prskanjem na kožu, a može se koristiti kao klasični tonik pomoću tupfera. 


Ovaj proizvod nema miris. Nije mi izazvao iritacije. Odličan je za normalnu ka masnoj koži.

Jeste li već koristile Serozinc?

8 коментара:

  1. Super post.Mnogo lijepo pises tako da mi je uzivanje citati tvoje recenzije. Mnoge nase yutuberke i blogerke pricaju o serozinku tako da razmisljam da ga i sama probam 😉

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je zbog toga :) Ako imas problematicnu, mesovitu ili masnu kozu obavezno ga isprobaj :)

      Избриши
  2. Jako interesantan proizvod. Do sada ga nisam isprobala ali obzirom da imam mesovitu, koja vuce vise ka suvoj, ne znam koliko bi mi bas dobrodosao.U svakom slucaju, zaista odlicna recenzija, draga moja Tijana!

    New post is on my blog! Hope you will visit me, Maleficent <3 *-*

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, jos uvek ga nisam probala, ali sam ga narucila, nadam se da ce klincu pomoci oko bubuljica. ❤

    ОдговориИзбриши