Странице

понедељак, 23. октобар 2017.

Kupovina sa sajtova Rosegal i Zaful / Prvi deo

Na redu je nova kupovina sa sajtova  Rosegal i Zaful. Veći deo stvari još uvek čekam te ću vam u ovom postu pokazati jedan deo stvari koje sam poručila sa ovih sajtova. Ovoga puta carina me nije preskočila te sam platila za oba paketa oko 2000 din. Kao i uvek, sve informacije o proizvodima možete pronaći u linkovima ispod.

Prva stvar je torba kojom nisam preterano oduševljena. Poručila sam je u braon boji kako bih je kombinovala sa braon čizmama koje tek treba da stignu. Nisam oduševljena materijalom, ali ću vam kombinaciju pokazati u nekom od sledećih postova.





Neseser mi se veoma dopada, možete ga pronaći u raznim dezenima.



3D Cosmetics Print Clutch Makeup Bag

Muška army green jakna mi se takodje veoma dopada. Pored zelene, dolazi i u crnoj i braon boji. Odlična jakna za jesenje dane.





I poslednja stvar koja je do sada stigla je zavesa. U paketu ide samo jedna zavesa, te sam poručila dve. Obratite pažnju ako ih naručujete da vas nezbune slike na kojima su dve. Zavese su mi se najviše dopale iz prvog dela kupovine, a šta sam to još poručila pišem kada paketi stignu




Window Shading Leaf Embroider Tulle Curtain

Na linkovima ispod pogledajte jesenju ponudu na oba sajta. Iskoristite kodove da bi ostvarili popust od 10%-20%.


3 коментара:

  1. Prelepa je jakna ☺ htela sam ovu tasnu da porucim ali sam odustala. Me izgleda lose ali opet nije to to. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jakna je ekstra, moracu da porucim jednu i za sebe :D Torba moze da se iskombinuje, ali definitivno nije to to :*

      Избриши