Странице

понедељак, 25. јун 2018.

Ingrid Transparentni puder - Long-Lasting Matt Effect

Pre gotovo dva meseca mi je stigao paketić proizvoda sa sajta kozmetikaiparfemi.rs, a kako sam konačno ugrabila malo vremena danas ću vam preneti moje utiske o prvom proizvodu koji sam testirala. U pitanju je Professional translucent powder.




Šta kaže proizvodjač:


  • Transparentni puder INGRID Long-Lasting Matt Effect je profesionalni, ultralagani prah na bazi pirinča
  • Poseduje dugotrajna matirajuća svojstva
  • Upija višak sebuma, što čini kožu lica svilenkasto glatkom, bez neželjenog sjaja i po nekoliko sati
  • Njegova transparentna formula ne čini ga teškim na licu
  • Savršeno se prilagođava tonu kože
  • Preporučljiv je svim tipovima kože, naročito za kombinovanu, masnu i kožu sklonu aknama
  • Preporučuje se i za profesionalnu upotrebu
  • Idealan za bejking (baking) tehniku setovanja makeup-a
  • Nalazi se u pakovanju (kutijici) od 10 g
Koji efekat pruža?

  • Koža je neodoljivo glatka, mat i fina na dodir
  • Vizuelno smanjuje vaše bore i ostale nepravilnosti kože
  • Efikasno prikriva tragove umora
  • Čini da izgledate zdravije i svežije
  • Pruža vašoj koži blistav i mladalački izgled



Ova kutijica sadrži 10 g fino usitnjenog proizvoda koji će vam dosta dugo trajati. Ako mene pitate, ovaj transparentni puder je jedan medju boljima na našem tržištu. Veći deo dana drži moju masnu t zonu pod kontrolom, pa čak i sada kada su vrućine nastupile. Odličan je za setovanje celog lica i ne uvlači se u sitne borice. Koža nakon njega je svilenkasta na dodir. Cena ovog proizvoda je 459 RSD i možete ga poručiti na sajtu https://www.kozmetikaiparfemi.rs/.

Jeste li probale ovaj puder u prahu?

5 коментара:

  1. Deluje kao super proizvod,svakako sam planirala da isprobam njihov brend :)

    Novi post->https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam isprobala ovaj brend, ali tvoja recenzija deluje obecavajuce 😄

    ОдговориИзбриши