Странице

среда, 3. јануар 2018.

Hada Labo Tokyo - Hidrantna sheet maska za lice

U zimskom periodu potrebno je dodatno hidrirati kožu. Moja koža lica je kombinovana, ali je sklona isušivanju i perutanju u hladnijim danima. Kako su sheet maske postale pravi hit i instant nega, potražila sam nekoliko maskica i o svakoj od njih ću vam pisati u narednim postovima. Prva maska na listi je hidratantna maska kompanije Hada Labo Tokyo.


Već neko vreme slušam o hidratoru i sheet maskama ovog brenda, a kako sam u Dm-u naletela na masku odlučila sam da prvo nju isprobam.


Šta kaže proizvodjač:

Nežna maramica, natopljena sa 20 ml seruma poboljšava hidrataciju i osvežava kožu. Sadrži super hijaluronsku kiselinu koja će formirati gladak i hidriran izgled kože zaklučavajući vlažnost unutar ćelija. Maska predstavlja idealnu dodatnu negu. Namenjena je svim tipovima kože i obezbediće optimalan nivo hidratacije. *Super hijaluron je kompleks od tri tipa hijaluronske kiseline (Mikro, Makro i HA+). Ovaj spoj obezbedjuje dva puta više hidratacije, prodire u dublje slojeve kože i zatvara ceo proces hidratacije.

Ono što mi se zaista svidelo kod ove maske je što proizvodjač nije štedeo na serumu. Maramica je potpuno natopljena. Maska treba da stoji na licu 15 minuta. Oseća se blagi miris alkohola, no nije mi stvorio iritacije. Nakon skidanja maske, ostatke seruma utrljati u kožu. Maska ima gelastu teksturu te se neće skroz upiti u kožu, već ostavlja tanak, lepljivi sloj. Kada se potpuno osuši možete naneti kremu koju inače koristite.



Sastav:


Hada Labo Tokyo maska je odlična za dodatnu negu jer zaista hidrira kožu. Koža nakon nje je nežna, meka i glatka.

Da li koristite proizvode ovog brenda?

6 коментара:

  1. Iskreno, nisam koristila ovu masku jer našla sam neke proizvode koji gode mom licu i strah me je da isprobavam druge samo zato što mislim da će mi opet izazvati haos na njemu. ALi ova maska se svakako čini kao odlična za hidrataciju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Jako interesantna maskica, izgleda mi korektno. Nisam je do sada koristila, zapravo nisam ni imala prilike da je do sada vidim ali mislim da cu je probati upravo zbog hidratacije! Divna recenzija draga moja! Happy New Year 2018!♥

    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    New post is here, visit me! Malefica ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam je do sada koristila,međutim celokupan post me je u potpunosti zaintrigirao,pa mislim da će se ova maskica svakako naći u mojim novitetima ovog meseca.

    Pogledaj moj blog ukoliko želiš. Nova sam,pa bi mi neizmerno značilo 💋

    ОдговориИзбриши