Странице

среда, 17. јануар 2018.

Freeman maske za lice

Nedavno sam od Kozmetike Teatar dobila dve Freeman maske za lice. Kako je ovo prvi put da isprobavam njihove maskice nisam znala šta da očekujem. Dugo sam ih merkala po drogerijama, ali nikada nisam znala za koju da se odlučim. U nastavku možete pročitati moje iskustvo kada su u pitanju ove dve maske. 


Kozmetika Teatar:


Firma se bavi uvozom i distribucijom renomirane i odabrane kozmetike, kao i modnih toaletnih torbica.
Freeman kozmetika je dugo prisutna na tržištu Srbije i karakteriše je visok kvalitet proizvoda, velika paleta koja pokriva najrazličitije tipove nege kože lica i tela, kao i negu kose.
Proizvodi se u Sjedinjenim Američkim Državama. Naročito smo ponosni da u našoj ponudi nema proizvoda koji su namenski pravljeni za treća tržišta. Dakle, isti proizvod se prodaje u celom svetu. Takodje, nijedan od proizvoda nije testiran na životinjama. Nema alergijskih reakcija na koži, potpuno su prirodni i bezbedni za upotrebu.

Glinena maska sa aktivnim ugljem i probioticima


Šta kaže proizvodjač:

Serum za dubinsko čišćenje pora. Ne isušuje kožu, skuplja masnoću i toksine. Sprečava upalu akni i mitesera.
Savršen za sve tipove kože.
Odmah povećava hidrataciju.
Obnavlja punoću kože.


Prva maska koju sam isprobala je glinena maska sa aktivnim ugljem i probioticima. Maska se lako nanosi i lako se ispira. Ima prijatan miris i suši se nakon 15-20 minuta. Maska me je kupila na prvu upotrebu. Nakon ispiranja moja koža je bila meka i nežna, a pore dubinski očišćene. Zaista sam imala osećaj da je koža prodisala. Ovo je putno pakovanje u kome se nalazi 15 ml proizvoda što je dovoljno za dve upotrebe.

Sastav:



Noćna maska - Kamilica i dinja medljika




Šta kaže proizvodjač:

Probudite se sa odmornom kožom.  Naša noćna maska za lice obogaćena antioksidantima iz dinje medljike i umirujućom kamilicom
Podmladjuje kožu lica dok spavate. 
Idealna je za normalnu suvu I dehidrirajuću kožu.

Kokosovo ulje dubinski hidrira I gruba koža postaje prošlost.
Jojoba ulje I amino kiseline vezuju vlažnost I dubinski neguju.
Umijte se ujutro I otkrićete odmornu kožu, spremni da se suočite sa predstojećim danom.
Upustvo za upotrebu – Na čisto lice nanesite masku .
Ne nanosi se na predeo oko očiju.
Lice upija masku kao da ste namazali kremu.
Neće ostaviti tragove na jastuku.
Ujutro kada se probudite umijte se vodom I spremni ste za novi dan.


Od ove maske nisam očekivala ništa posebno. Nisam ljubitelj ovog tipa maski, no ipak sam odlučila da je probam. I nisam se pokajala. Maska ima prelep miris na dinju i dolazi u vidu kreme. Koža je bukvalno upije nakon nekoliko sekundi i spremni ste za spavanje. Ujutru sam potpuno zaboravila da sam nanela masku sve do trenutka kada sam rukama dodirnula lice i shvatila koliko mi je koža meka i nežna. Ova maska je moje lice tokom noći hidrirala, a ujutru sam dobila odmoran, svež i negovan izgled. I ova maska dolazi u putnom pakovanju od 15 ml i ima je dovoljno za 2-3 upotrebe.


Sastav:



Obe maske su mi se zaista dopale i prijale su mojoj koži. Planiram da isprobam još neke Freeman maske, da li mi neku preporučujete? Da li ste koristile ove dve maske?

Freeman na instagramu: https://www.instagram.com/freeman_beautyserbia/

2 коментара:

  1. Sjajan post,bas mi se svidjaju maskice😄
    Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши