Странице

уторак, 8. август 2017.

Kupovina sa sajta Zaful.com

U ovom postu pričamo o novoj turi stvari sa sajta Zaful.com. Već sam pisala o ovom sajtu i bila sam prezadovoljna prošlom kupovinom. Ovog puta sam poručila majicu, farmerke i torbu.. kao i četkice koje ćete videti u sledećem postu. Ponovo sam oduševljena kvalitetom stvari sa ovog sajta. Pogledajte šta sam to izabrala, cene su u linkovima.

















Majicu pogledajte ovde: Pineapple Cotton T-Shirt With Pocket

Farmerke pogledajte ovde: Bleach Wash Ripped Tapered Jeans

Pogledajte letnju Zaful ponudu Zaful Summer 2017 Promotion

Da bi ostvarili dodatnih 10% - 20% popusta iskoristite kod ZafulChen

Da li vam se dopada moj izbor?

19 коментара:

  1. Fenomenalne stvari, zaista! Odlicno si ih uklopila te autfit izgleda savrseno! Predobro ti stoje, sto je i najbitnije, i verujem da ces uzivati noseci ih! Sjajna recentija Tijana!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  2. Majica je jako lepa, obozavam ovaj stil! :)
    Predivno izgledas, slike su jako lepo ispale!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  3. Divne stvarčice draga! Sve, ali baš sve mi se dopada što je inače retko kod mene 😁 Predivna si! ❤️

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks for following dear! Now Im following you back :)
    I love Zaful and your style is so nice! Love it!

    Liebste Grüße, Berna von paapatya'blog

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, hlače mi izgledaju mnogo ljepše nego na sajtu. Već duže vrijeme ih mjerkam, ali nikako da ih poručim. Pošto sam nekako između njihovih veličina :/. Kakvo je tvoje iskustvo sa njihovim vekičinama?
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I sama sam se oduševila kada su stigle, slazem se da su mnogo lepše nego na sajtu. Dešava mi se da promašim ponekad veličinu, ali uglavnom kada ne gledam dobro mere ili model. Najveći problem imam sa njihovim veličinama obuće. Imaju savršenu obuću, ali nemaju velike brojeve na zalost. Hvala ti puno na komentaru :)

      Избриши
  6. Predivne stvarčice, ovo je definitvno nešto što bih i sama nosila, doista mi se dopada!
    Uspust imaš super blog, pratim! ;)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Zaful zaista nekad ume da me iznenadi. Predivno si ukombinovala ovu kombinaciju.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican outfit,farmerkesu vrh!!♥♥

    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan casual outfit, majica mi se posebno sviđa :))

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши