Странице

петак, 4. август 2017.

Ingrid - Mat tečni ruž (100)

OVOM postu sam pisala o Ingrid tečnom puderu. Nakon pudera i još nekoliko isprobanih proizvoda ovog brenda odlučila sam da isprobam I Ingrid bazu za puder o kojoj ću pisati u nekom od narednih postova i Ingrid mat tečni ruž o kome ću pisati danas.




Šta kaže proizvodjač:

Mat tečni ruž Ingrid garantuje savršen mat finiš i odličnu prekrivenost. Izuzetno dugo traje na vašim usnama. Nova formula obogaćena vitaminom E revitalizuje i štiti vaše usne od isušivanja. Poseduje laganu i kremastu teksturu, pa se ravnomerno razmazuje po usnama.


Novi mat tečni ruževi dolaze u 8 nijansi (100, 101, 102, 103,104, 105, 106, 107), a moj je u nijansi 100.

Dolaze u pakovanju od 7ml, a njihova cena je 375 din. 

Aplikator je mali i veoma precizan te se veoma lako aplicira na usne. Tekstura je lagana i kremasta i ne stvara osećaj težine na usnama, baš naprotiv. Toliko je lagan da ponekad zaboravim da ga imam na usnama. Brzo se suši u mat, a konkretno za ovu nijansu su potrebna dva sloja ruža da bi mu pigmentacija bila potpuna. Ostale još uvek nisam isprobala pa ne mogu da kažem da li je isti slučaj i sa njima. 

Prijatno sam se iznenadila koliko je postojan. Nakon sati i sati nošenja uspeo je da se skine samo sa unutrašnje strane donje usne i to veoma malo.




Boja koju sam ja izabrala je svetlija od preostalih sedam nijansi. Na mojim usnama dosta vuče na puderasto roze. Savršena letnja boja, kada sam ja u pitanju.




Ovu, kao i preostalih sedam nijansi možete pogledati na sajtu Kozmetika i parfemi.
Da li ste koristi nove Ingrid mat tečne ruževe?

8 коментара: