Странице

уторак, 1. новембар 2016.

October favorites


Favoriti za mesec oktobar!







Prvi i apsolutni favorit proteklog meseca je knjiga  ''Ako dočekam sutra - Sidni Šeldon''





Sidni Šeldon, jedan od najpopularnijih pripovedača na svetu, u ovoj knjizi stvorio je britak, neodoljiv triler pun neizvesnosti, intriga i strasti.

Ako još niste, preporučujem vam da pročitate ovu knjigu.

O Velnea wash gelu i Alverde duo bronzeru možete pročitati klikom na linkove :

Velnea wash gel 
Alverde duo bronzer



Sledeći favorit je proizvod o kome nisam pisala, a koji je odličan. Radi se o Cera di Cupra kremi za osetljivu kožu






Ova krema štiti, hidrira i regeneriše kožu lica. Idealna je za osetljivu kožu sklonu upalama i iritacijama.

Sastav:





Već sam pisala da radim tretmane dermarolerom OVDE , ova krema mi je odlična za sledeća dva do tri dana kada je koža dosta suva i dehidrirana.



Golden Rose top coat gel look - lak koristim gotovo pet meseci i ne znam zašto ga do sada nisam spominjala (osim u postu ombre nokti). 





Ovaj lak osim što daje gel izgled, suši nokte za bukvalno 10 sec. Takodje, produžava trajanje laka što je odlično za 145 din, kolika mu je cena :)



I poslednji favorit je  Ebelin beauty blender





Njega sam koristila pre dve godine i iz nekog razloga mi se nije svideo, ili ja nisam znala da ga koristim. Prošlog meseca sam ga ponovo uzela i od tada samo njega koristim kada je u pitanju nanošenje pudera i korektora, stvarno je odličan.


To bi bilo to kada su u pitanju favoriti za mesec oktobar..


Нема коментара:

Постави коментар