Странице

субота, 7. октобар 2017.

Top 3 saveta za brži rast kose

Definitivno spadam u tip devojaka koje obožavaju dugu kosu i sebe ne mogu da zamisle sa kratkom kosom. Ceo život imam dugu kosu. Dva puta sam završila sa gotovo kratkom kosom, oba puta zahvaljujući frizerkama koje ne poštuju želju klijenta. Poslednji put sam umesto 1cm ostala bez 10cm kose i od tada svoju kosu sama skraćujem. Kako sam uspela da mi kosa brže raste? Ovo su moja top 3 saveta:







 Redovno češljanje kose

Ako se pitate kako će Vam kosa brže rasti ako je redovno češljate, evo odgovora. Češljanjem kose nekoliko puta dnevno podstičemo cirkulaciju koja je veoma bitna za rast kose. Veoma je važno izabrati četku koja Vam neće čupati kosu, meni najviše odgovara drvena.


Ricinusovo ulje

Do sada ste već sigurno čule da je ricinusovo ulje odlično za rast kose, obrva, trepavica. Ukoliko niste, probajte obavezno. Bitno je da ulje dobro umasirate u teme i ostavite ga da odstoji više sati. Zaista deluje.


 Masiranje temena glave


Teme glave masiram pred svako pranje i u toku pranja kose. Ovom metodom takodje podstičemo cirkulaciju i samim tim će kosa brže rasti.

Ovo su saveti koji su meni pomogli da mi kosa brže raste. Ne očekujte čuda, kosa Vam pomoću ovih metoda neće rasti ``kao iz vode``, ali će svakako rasti brže nego inače.

Da li praktikujete neki od ovih saveta?

12 коментара:

  1. Ja takodje uz ricinusovo ulje koristim i kokosovo i vidim rezultate, evo posle mesec dana koriscenja. :)

    https://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam i kokosovo, ali mi se ricinusovo definitivno pokazalo delotvornijim :)

      Избриши
  2. Ovo je tema o kojoj bi trebalo dosta vise da se pise! Odlican post, zaista sam mu se orbadovala! Za sve voe savete sam znala ali ih se ne pridrzavam bas! Te si me ovog puta i motivisala i podstakla da ih upraznjavam u narednom periodu. Divan post, jako edukativan, hvala na deljenju, verujem da si mnogima pomogla!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da sam bar nekoj devojci pomogla, jer ovo su saveti koji su meni zaista pomogli. Hvala ti puno na svakom divnom komentaru :*

      Избриши
  3. Ricinusovo ulje od korena do vrha, ali toplo i masaza temena pre i u toku pranja kose redovno. ♡

    ОдговориИзбриши
  4. Ricinusovo ulje provereno uspeva i za rast obrva i trepavica, ja sam i sama primetila efekat posle mesec dana redovne primene. :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  5. I ja korisrim ricinuaovo ulje i bas sam zadovoljna.Super post ♡♡♡♡
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/08/pileci-paprikas-na-moj-nacin/

    ОдговориИзбриши
  6. Kada sam vidjela naziv post, odmah sam ušla u isti! Meni je kosa iskreno mnogo duga, međutim htijela bih da bude još duža. Mislim da su ovi savjeti jako korisni, tako da svaka čast na postu! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- novi post

    ОдговориИзбриши