Странице

уторак, 26. децембар 2017.

Kupovina sa sajtova Zaful i Rosegal / Drugi deo

I konačno je stigao ostatak porudžbine sa sajtova Zaful i Rosegal. Ovog puta na pakete sam čekala više od dva meseca, ali s obzirom na kvalitet poručenih stvari vredelo je čekati. Poručila sam čizme i torbu, carinu sam platila samo za čizme. Sve informacije o proizvodima možete pronaći u linkovima na kraju posta.











Čizme: Tassels Cold Weather Ankle Boots
Torba: Faux Leather Metal Embellished Shoulder Bag - Black

Kao što sam rekla na početku posta, prezadovoljna sam poručenim stvarima. Čizme su veoma lepe i jako su tople. Odlične su za predstojeće zimske dane. Torba je baš po mom ukusu, velika i crna. Prilično je kvalitetno uradjena s obzirom na njenu cenu. 

Da li vam se dopada moja porudžbina? 

Нема коментара:

Постави коментар