Странице

петак, 7. април 2017.

Velnea - Univerzalna krema

Današnji post rezervisan je za još jedan Velnein proizvod koji me je oduševio. U pitanju je univerzalna krema sa pčelinjim voskom i vitaminom E.


Velnea Universal Cream


U poslednje vreme sve više pažnje obraćam na Velneine proizvode. Većinu njih sam probala i svi su mi odgovarali. Rešila sam da isprobam i njihovu univerzalnu kremu, koja mi se takodje pokazala kao odlična.


Šta kaže proizvodjač:

Velnea univerzalna krema predstavlja jedinstven proizvod koji je obogaćen vitaminom E i pčelinjim voskom. Zahvaljujući jedinstvenoj formuli, koža postaje meka i nežna. Ne sadrži parabene.






Proizvod dolazi u ambalaži od 150ml ( postoji i manje pakovanje od 75ml). Ova krema ima masniju teksturu te je potrebno sačekati minut, dva da je koža potpuno upije. Koristim je za ruke najčešće, povremeno i za telo i moram reći da je odlična za suvu kožu. Mirisom me dosta podseća na Nivea univerzalnu kremu, ali se miris ne zadržava dugo na koži.
Odlična je za sve suve delove tela jer omekšava kožu već prvi prvom korišćenju. 


Sastav:





Velnea univerzalnu kremu kao i ostale njihove proizvode možete pronaći u Lilly drogerijama. Cena za 75ml proizvoda je 120 din, a za 150ml 200 din. 

Da li vi koristite univerzalne kreme? Jeste li probali ovu?

11 коментара:

  1. Bas je jeftina :) za te pare ne moze da omane :D i ja imam problem sa suvom kozom ruku pa cu definitivno da je probam :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Velnea je vremenom sve bolja i bolja, ja takodje obozavam neke njihove proizvode, ovu kremu jos uvek nisam isprobala :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajna recenzija,draga Tijana. Ja nemam obicaj da korstim Velnea proizvode,a li mi ova krema deluje jako interesantno i veoma koristno. Definitivno cu je probati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Probala sam je i zaista je odlicna. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. Bila bih ti jako zahvalna. Potrebno mi je za saradnju , pa ako mozes. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da je ovo nešto za mene :D. Obzirom da imam jako suhu kožu ruku definitivno ću potražiti ovu kremu. Divno si je predstavila.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  6. Divna je krema, imala sam prilike da je probam. Poseti moj blog ako želiš i zaprati me ukoliko ti se svidi :* svetlepotebyandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши