Странице

петак, 23. децембар 2016.

Favoriti 2016. godine


Godina se približava kraju i vreme je za proizvode koji su me oduševili i koje sam najčešće koristila tokom godine.




O većini proizvoda sam pisala recenziju tako da ću Vam ostaviti linkove pomenutih proizvoda..

Prvi proizvod je Garnier micelarna voda RECENZIJA

Ovu micelarnu vodu obožavam, koristim je već mesecima i definitivno je neću skoro menjati.
 

Velnea Wash Gel je moje najveće otkriće ove godine. Odličan proizvod za pranje lica. RECENZIJA

Dermaroller koristim od septembra, a moje iskustvo sa njim možete pročitati  OVDE

Golden Rose top coat koristim od početka godine. Suši nokte za nekoliko sekundi, daje efekat gela i produžava trajanje laka. Potrošila sam tri bočice ovog laka za celu godinu i definitivno ne planiram da uzmem neki drugi u narednom periodu.

Farmasi CC kremu sam dobila u Glam Box kutiji i od tada je koristim. Odlična zamena za puder koja ima dobru moć pokrivanja. RECENZIJA

O Dermix sapunu sam pisala OVDE. Koristim ga nakon skidanja šminke Dermix mlekom i kombinacija ova dva proizvoda je odlična.

I poslednji favorit za ovu godinu se nije našao na slici jer sam kutiju bacila, ali recenziju možete pročitati OVDE. U pitanju su White smile 7 trakice za izbeljivanje zuba. Super trakice koje će Vam izbeliti zube već posle prvog korišćenja.

To bi bilo to kada su godišnji favoriti u pitanju. Postoji još mnogo proizoda koje sam koristila i koji su mi bili odlični, ali su se u ovoj grupi našli samo oni proizvodi koji su me baš oduševili i koje ne planiram da menjam.

15 коментара:

  1. Garnier micelarna je fenomenalna i ja sam je koristila sigurno duže od godinu dana. Onda sam uzela da probam novu marku, Byphasse je u pitanju i nekako sam ostala na njoj. Ne vidim neku razliku. Golden Rose sam jedino imala matte top coat i baš je dobar, a dugo je i trajao.

    Pozdrav,
    Marina

    ОдговориИзбриши
  2. Dopadaju mi se tvoji favoriti. I ja spremam svoje i micelarna nam se poklapa. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv post. Zaista sam uzivala. Vecinu ovih proizvoda i sama koristim tako da bih ih i ja svrstala u favorite. ❤❤
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Dermix sapun mi je uvek medju favoritima, savrsen je :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicni proizvodi draga! Za Garnier micelarnu vodu sam cula sve najbolje a nikako da je isprobam :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, CC kremu korisim često a svojim mušterijama i odlična je.;)

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Upravo sam pročitala tvoju recenziju za micelarnu vodicu i slažem se sa tobom! :)

    http://beautycornerem.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Super proizvodi, većinu i ja koristim 😊
    Dunja | BeingHalcyon

    ОдговориИзбриши