Странице

понедељак, 12. септембар 2016.

GARNIER micelarna voda

Garnier micelarna voda, dobro poznata svima, ali je ja tek od skoro koristim pa ću podeliti sa Vama moje mišljenje. 






Iako se pojavila nova micelarna voda od Garnier-a, nisam se odlučila za nju jer nisam neki ljubitelj dvofaznih sredstava. Ova sa rozim poklopcem je toliko bila hvaljena da sam morala nju da izaberem :)

Šta kaže proizvodjač:

U jednom potezu uklanja šminku, čisti i umiruje kožu lica. Nanesite na lice, oči i usne uz pomoć tupfera, bez trljanja, kako biste se oslobodili nečistoća i šminke. Micelarni rastvor na njih deluje kao magnet, ostavljajući kožu savršeno čistom. Umirujuća formula koja odgovara svim tipovima kože, čak i osetljivoj. Nije potrebno ispirati.

Ne bih se složila da u jednom potezu skida šminku, ali u dva do tri DA. Voda izgleda baš kao voda, nema ni boju ni miris.Ne iritira oči i jako brzo uklanja maskaru. Već sam pisala da nisam bila zadovoljna sa Bioten- ovom micelarnom vodom ( više o njoj OVDE ), ali ova je za mene pravo iznenadjenje. Brzo ukloni šminku i koža je zaista čista.

Sastav:



Cena : 379 din za pakovanje od 400 ml


Ukoliko još uvek niste koristili ovu micelarnu vodu, imate moju preporuku da je kupite, a ako je već koristite javite vaše utiske :)

Нема коментара:

Постави коментар