Странице

среда, 11. октобар 2017.

Multiactiv Snail Repairing Mask

Nedavno sam otkrila novu masku kompanije Multiactiv koja me je kupila na prvo korišćenje. S obzirom da je ova maska nešto novo, pitala sam vas na instagramu da li vas zanima recenzija. Interesovanje je bilo ogromno, te sam odlučila da odmah napišem moje utiske.



Maska me je privukla samim dizajnom. Ne možete, a da je ne primetite. Osim ove, na Lilijevoj polici našla se još jedna maska koja je sa hijaluronskom kiselinom i nju nameravam da isprobam uskoro.
Ne znam da li postoji još neka, ja sam ugledala ove dve i odlučila sam da isprobam masku koja je sa filtratom puževe sluzi. 

Šta kaže proizvodjač:


Kompletan tretman za negu lica u 3 koraka na bazi filtrata puževe sluzi:
  • Ublažava nepravilnosti,
  • Oporavlja kožu,
  • Dubinski regeneriše.
Multiactiv tretman u 3 koraka sa filtratom puževe sluzi i biljnim ekstraktima ima izuzetna regenerativna svojstva, delotvorna je kod zatezanja kože i borbi protiv vidljivih znakova starenja. Puževa sluz stimuliše prirodnu regeneraciju kože, čime smanjuje i ublažava nepravilnosti kože, poput tragova od akni, ožiljaka, pigmentacijskih mrlja i bora. Tretman čine:
  1. Aktivni serum koji snabdeva kožu hranljivim materijama koje joj nedostaju.
  2. Maska od mikrofibera koja savršeno prijanja na kožu i svojim aktivnim sastojcima dubinski je vlaži, hrani i zateže.
  3. Noćna krema koja stimuliše obnavljanje kože, umanjuje simptome starenja, dajući joj sjajniji i zdraviji izgled.
Maska se, dakle, koristi u tri koraka. Prvi korak je serum koji se nanosi na čisto lice. Zatim, nakon seruma stavlja se maska od mikrofibera. Osetila sam blagu toplotu i peckanje dok sam nosila masku, bukvalno sam imala osećaj da maska stvarno nešto radi. Nakon 20-30 minuta maska se skida, a višak tečnosti se umasira u lice.  Kao treći korak ostaje noćna krema.




Moram da pohvalim proizvodjača koji definitivno nije štedeo na proizvodima. Maska je tako natopljena tom tečnošću da sam bila oduševljena. To važi i za serum i noćnu kremu. Kesice su pune proizvoda i ima ga i više nego dovoljno. Sva tri koraka sam ispoštovala i moram da priznam da nisam imala pojma koliko je mojoj koži bilo potrebno upravo ovako nešto. Sva tri proizvoda je bukvalno popila. Sve je bilo upijeno u kožu u rekordnom roku. Nakon noćne kreme, na licu je ostao pomalo lepljiv trag. Ujutru je moja koža bila preporodjena. Tako meka i tako hidrirana. Smatram da dobar proizvod mora da se pokaže odmah pri prvoj upotrebi. Ova maska zaista jeste dobar proizvod. Bravo Multiactiv 😊

Sastav:




Cena maske je 250 din, javljam vam utiske kada isprobam i drugu masku.
Jeste li koristile već ovu masku?

12 коментара:

  1. Ja sam neko ko redovno upraznjava maske ali preferiram one prirodne. Konkretno ovu/e nisam probala ali mi izgleda jako interesantno i delotvorno! Cekam nastavak i konacne utiske!Divna recenzija draga, beskrajno si mi slatka i simpaticna sa ovim na licu!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija. Ja sam probala sličnu masku u obliku maramice ali drugog proizvodjača. Nažalost imam loše iskustvo i potpuno me je razočarala. Baš mi je drago da tebi odgovara ovakav tip maski.
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! Ja obozavam maske i htjela bih ovu isprobati!
    Ukoliko zelis posjeti moj blog i mozda se mozemo medjusobno zapratiti, javi mi u komentarima na mom blogu.

    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divna recenzija, draga Tijana. Još uvijek nisam isprobala niti jednu od ovih "novotrendovskih" maskica, ali su mi jaaako interesantne i skroz su nekako fora. Ovaj tvoj post mi je dosta pomogao da se odlučim da li je krajnje vrijeme da napravim taj korak ili ne :D. Hvala ti što si podijelila sa nama svoje iskreno iskustvo. Ide zima pa treba malo i kožu obnoviti :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, ovo ti je upravo maskica za hladnije dane kada kozi treba dodatna nega. Stvarno sam prezadovoljna :)

      Избриши
  5. Recenzija je divna, draga moja. Drago mi je da ti se ova maska dopala a čekam recenziju i druge.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična recenzija! Nisam probala ovaj tip maske, ali bih svakako mogla! Nešto ga uvijek zaobilazim jer upravo mislim da neću imati dovoljno proizvoda na licu te da je to bezveze bačen novac! Hvala za ideju ;)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши