Странице

уторак, 3. октобар 2017.

5 u 1 Aparat za negu lica - Da li Vam je neophodan?

Sigurno ste već primetile 5 u 1 aparat za negu lica jer se u poslednje vreme dosta priča o njemu. Može se pronaći na raznim sajtovima, po raznim cenama. Moj primerak je stigao od ljudi sa sajta Beauty Bigbang i koštao je oko 800 din. A da li ga vredi imati?




Iako ovu malu spravu često nazivaju masažerom, ipak bih ga nazvala aparatom koji sadrži dodatke za negu kože. Aparat dolazi sa čak pet nastavaka za negu kože
. Veoma je lagan, ima dve brzine i radi na dve AA baterije.



Prvi nastavak je za masažu lica. Služi da poboljša cirkulaciju kože lica kao i za prevenciju bora. Koristim ga uveče nakon čišćenja lica kako bih umasirala ulje u lice. Ulje koje trenutno koristim je BIOON regenerativno ulje.



Drugi dodatak je nastavak za piling lica. Iskreno, ovaj nastavak jedini nisam koristila. Dosta podseća na turpiju za pete i nikako ga ne bih koristila za lice. S druge strane, veoma je nežan te nije pogodan ni za pete. Za sada nisam pronašla način na koji bih mogla da koristim ovaj nastavak.


Zatim, tu je i sundjerasti nastavak za uklanjanje šminke ili čišćenje lica. Sa dobrim sredstvom za skidanje šminke ovaj nastavak super radi svoj posao.


Nastavak koji koristim svako jutro i koji mi se najviše dopada je upravo ova četkica za otklanjanje mrtvih ćelija kože. Koristim je uz gel za umivanje. Mekana je te je pogodna za osetljivu kožu. Odlično čisti pore. Takodje, podstiče cirkulaciju kože.


Poslednji dodatak je sundjer od latexa koji služi za apliciranje kreme ili masažu očiju i jagodica. Može da posluži, mada, više mi odgovara kada kremu nanosim prstima.





Iako ovaj aparat sa nastavcima može biti veoma koristan i zanimljiv za korišćenje, ipak smatram da nije nešto što morate imati. Sasvim pristojno radi svoj posao, ali definitivno Vam nije neophodan.

Ako se pak odlučite da naručite jedan za sebe, možete to uraditi klikom na sledeći link 5 in 1 Electric Face Cleansing Brush Massager

Iskoristite moj kod:








11 коментара:

  1. Do sada se nisam susrela sa ovim aparatom, niti bilo kakvim istog tipa. Znala sam da postoji nesto 'na ovu foru', ali nikada nisam imala prilike da citam ijednu recenziju, te sam se ovoj bas obradovala!Divan aparatic, izgleda mi zaista zaista korisno, mislim da nije na odmet imati ga, obzirom na sve njegove funkcije! Divna recenzija draga moja!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam nikako koristila ovaj aparat, ali sam čula dosta pozitivnih komentara za njega. Mnogo mi se dopada tvoja recenzija i stvarno je odlična ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Baš dugo razmišljam da si kupim jedan ovakav aparat za čišćenje lica, ali nikako nisam odlučila koji!
    Super recenzija, razmislit ću o ovome!:) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Vjerovala ili ne, jucer mi je dosao isti ovakav aparatic, nisam ga jos korstila, ali veceras se bacam u akciju, dugo sam ga zeljela kupiti i napokon sam dobila priliku, nadam se da ce ispuniti moja ocekivanja. Ti si odlicno napisala post i poblize mi objasnila sve nastavke <3



    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Zapratila sam te ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши