Странице

недеља, 27. август 2017.

Haljina i torba sa sajta Gamiss.com

O prvom delu paketa sa sajta Gamiss mogli ste da čitate u prethodnom postu. Ukoliko ste ga propustili možete ga pročitati OVDE. Drugi deo paketa čine crna haljina i crna torba. Haljina je A kroja, veoma je lagana i prijatna za nošenje. Tu je i mala crna torbica u koju sam se zaljubila iste sekunde. Odlično se kombinuje uz sve. Mala je, ali dosta toga može da stane u nju. Dodatne informacije kao i cene možete pogledati u linkovima ispod.










Haljinu pogledajte ovde: Short Sleeve Hollow Out Short Party Dress

Torbu pogledajte ovde: Chains Velour Quilted Crossbody Bag


4 коментара:

  1. Tijana draga, zaista me odusevljavas svojim haulovima! Imamo slican ukus, sto mi se jako dopada, zato uzviam u tvojim postovima! Ova haljina mi se jako dopada, predivno ti stoji! Torbica je vrh, defintivino sam se zaljbila! Zaista sam iskreno odusevljena! Savrsena kombinacija. Uz neki srebrni naik i metalik salonke (da ne bude bas sve crno ali mogu i ove) ovo je brutalno dobri autfit za neko 'veselje'.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, mada je crna generalno moja boja kada je obuca u pitanju. Hvala ti puno :)

      Избриши