Странице

среда, 16. август 2017.

Četkice, veštačke trepavice.. Beauty Bigbang

Stigao je još jedan paket sa sajta BeautyBigBang. Poručila sam set od pet Mermaid četkica, a oni su me iznenadili sa još jednom Mermaid četkicom i setom od pet pari veštačkih trepavica. 



Mermaid četkice su veoma popularne te sam izabrala jedan set za sebe. Set čini pet četkica, medjutim, ja koristim samo prve tri. Sve četkice su dobro odradjene, drška je čvrsta, dlake su prilično meke, a tokom pranja ne
ispadaju. Poslednje dve su za moj ukus previše meke i za sada im nisam našla namenu. Sa prve tri sam oduševljena. Najmanja četkica je odlična za blendanje senki, dok su sledeće dve odlične za konture, rumenilo, pa čak i za korektor.



Četkice pogledajte ovde: 5Pcs Mermaid Cosmetic Brush Set

Sledeća četkica je namenjena za konturisanje. Nedavno sam pisala o sličnoj četkici sa drugog sajta i obe su odlične, rade isti posao. Sam dizajn četkice je fenomenalan, dlake su gusto zbijene i ne uvlače mnogo proizvoda. Veoma lako se pere.


Memaid četkicu pogledajte ovde: Fish Scale Makeup Brush Mermaid

I poslednja stvar iz paketa su ove fenomenalne veštačke trepavice. U setu dolazi pet pari trepavica. Brzo i lako se apliciraju, nisu teške i mogu se koristiti više puta ukoliko ih pravilno čuvate.


Veštačke trepavice pogledajte ovde: 5Pairs Criss-Cross False Eyelashes




Iskoristite kod TAK10 za 10% popusta na kupovinu sa ovog sajta.




15 коментара:


  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  2. Cetkice su divne! Ova manja je takodje divna, mada mi se trepavice cine ne tako kvalitetnim i manjim :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Kako mi se dopada ovaj paketić. Zaista je prelijep i oduševljena sam njima. Već neko vrijeme gledam njihove trepavice i razmišljam da ih uzmem ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Četkice su mi wooooow *----* Divan post, draga! Fotkice su baš kul ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

    ОдговориИзбриши
  5. Ajme, sjajna selekcija, draga moja! Fenomenalne stvari si odabrala! Cetkice su vrh, veoma lepog dizajna a i sigurna sam da ce to odlicno koristiti. A trepacive su naprosto savrsene, odusevljena sam, izgledaju glamurozno ali opet nekako naturalno, definitivno ih moram i sama naruciti. Odlicna recenzija draga.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se dopadaju cetkice! Odlican izbor! 🙂
    Zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog i prijavi se ako ti se dopada. Nova sam na blogu i jako bi mi znacila podrska, hvala unapred <3
    Visit my blog

    ОдговориИзбриши
  7. Thank you for comment me I follow you on gfc if you want I'm waiting back my dear
    Kisses

    ОдговориИзбриши