Странице

субота, 27. мај 2017.

Golden Rose tečni mat karmin - Broj 13

Iako su tečni mat karmini postali pravi hit, moram priznati da nisam obraćala mnogo pažnje na njih. Ukazala mi se prilika da isprobam jedan i odmah sam se zaljubila u njega. Odlučila sam da potražim jedan za sebe i izbor je pao na Golden Rose.


Golden Rose Liquid Matte Lipstick

Šta kaže proizvodjač:

Savršen dugotrajan tečni mat karmin sa potpunim prekrivanjem bez razmazivanja. Na usnama se održava satima bez osećaja težine i bez sušenja. Obogaćen je vitaminom E i uljem avokada, ostavlja usne mekim, elastičnim i bez osećaja lepljivosti. Prekriva usne svojom kremastom i glatkom teksturom pomoću fleksibilnog aplikatora.


Golden Rose tečni karmini dolaze u crnim mat kutijama koje na sebi imaju sjajni GR logo, kao i sve informacije o karminu. Nijansa koja mi se najviše dopala je u broju 13.
Ako volite nude karmine, ovaj ćete sigurno obožavati. U pitanju je topla nude nijansa koja je savršena za dnevnu šminku.





Aplikator je veoma precizan i ne kupi veliku količinu proizvoda. Karmin je veoma pigmentovan i daje potpuno prekrivanje samo sa jednim slojem. Ima kremastu teksturu i miriše na vanilu, a miris nestaje nakon sušenja.





Golden Rose mat tečni karmin je potpuno suv već nakon 30ak sekundi i na usnama ostaje satima.




Pre i nakon sušenja


Karmin ne isušuje usne zbog vitamina E i ulja avokada koje sadrži. Teško se skida sa usana, neophodno je koristiti micelarnu vodu ili neko drugo sredstvo za skidanje šminke.





Veoma sam zadovoljna ovim karminom i planiram da uzmem još neke nijanse. Pronašla sam ga po ceni od 380 din.

Jeste li probale neki od Golden Rose tečnih mat karmina?

15 коментара:

  1. Golden rose ruževi, pored Kajlinih, su mi defintiivno jedni od omiljenih! Pigmentacija vrh, mat efekat sasvim korektan, odnos cene i kvaliteta vise nego zadovoljavajuci..Ja ih zaista obozavam, te mi je bilo uzivanje da procitam ovaj post i cujem tvoje iskreno misljenje o njima. Drago mi je sto ti se dopada! Konkretno u ovoj nijansi nemam, ali imam slican nude, i mnogo ga volim! Sjajna recenzija draga Tijana!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Kajline mat ruzeve, ali i ovim sam sasvim zadovoljna. Hvala ti draga Sandra :*

      Избриши
  2. 10-ka je moj omiljeni GR tečni ruž, ali i broj 13 jako lepo izgleda. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 10-ka je takodje prelepa, na zalost nije je bilo u ponudi ali moracu i nju da pronadjem :)

      Избриши
  3. Prelepa boja, bas mi se dopada <3 Nisam jos uvek probala njihove karmine a sve nameravam :D
    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post,obozavam GR mat karmine,i tecne i u stiku ♡
    Jvncc

    ОдговориИзбриши
  5. Imam nijanse 15 i 16 i oduševljena sam obema. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Uvijek sam se plašila isprobati ove tečne mat ruževe baš iz tog razloga što sam mislila da će isušiti usne jer imam jako suhu i osjetljivu kožu. I mat ruževe teško podnosim, ali sam počela da ih koristim u kombinaciji sa balzamom. No, ova recenzija me doosta privukla da ću definitivno isprobati ove matiće :D. Obožavam dugotrajne ruževe. Moram priznati da i ova nijansa veoma lijepo izgleda i na usnama.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ovaj GR definitivno neisusuje, tako da mislim da ce i tebi odgovarati. Nijansa je prelepa :)

      Избриши
  7. imam ovaj i obozavam ga, mada mi je 10 ubedljivi favorit za sada sto se tice njihovih tecnih...ako volis crvene pogledaj 06, divan je.
    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. imam ovaj i obozavam ga, mada mi je 10 ubedljivi favorit za sada sto se tice njihovih tecnih...ako volis crvene pogledaj 06, divan je.
    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши