Странице

понедељак, 27. фебруар 2017.

Giveaway povodom 8. marta Završeno

Drage dame, uskoro se bliži dan žena te sam rešila da jednu od vas obradujem nekim proizvodima koji su se našli u mojim favoritima i koje ja lično koristim.


Giveaway

Dobitnica dobija:

- Palmolive gel za tuširanje;
- Velnea gel za umivanje;
- Balea maska za lice;
- Swoon četkica za blendanje;
- Swoon gumice za kosu.






Pravila za učestvovanje:

- Lajkujte fb stranicu Tako Ja To
- Zapratite moj blog pritiskom na GFC dugme ( sa desne strane bloga klik na PRATI)
- Ispod ovog posta ostavite neki komentar kako bi dobili svoj redni broj.

U nagradjivanju mogu učestvovati svi koji imaju adresu u Srbiji. Nagradna igra će trajati od danas 27.2. do 6.3. a pobednicu ću izabrati pomoću sajta random.org. Pobednicu ću proglasiti ovde, kao i na fb stranici.

Srećno svima :)

Pobednica je Nataša Pivnički.


57 коментара:

  1. Preslatki pokloncici, posebno mi se dopada balea maskica (obozavam ih) :))

    ОдговориИзбриши
  2. Tijanice, zaista je lepo to sto si odlucila da napravis darivanje, i to bas na temu osmog marta. Poklon koji si nam pripremila je jako simpatican, i verujem da ce pobednica zaista uzivati na njima. Svim učesnicama želim sreće!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan odabir pklona. Trk kod mene na darivanje :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, pokloni su predivni. Puno sreće svima, a pratim te na svim kanalima :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Divan gest za predstojeci ženski praznik :) Srecno svima!

    ОдговориИзбриши
  6. Ispunila sam sve korake! Poklončići su predivni i jako mi se dopadaju, vidi se da si ih birala sa pažnjom. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas lepo od tebe sto si napravila giweaway :) Poklona za 8. Mart nikad dosta :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sigurna sam da će se neka od čitateljki obradovati, divan poklon xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Normalno da ucestvujem i podrzavam :* :* :* <3

    ОдговориИзбриши
  10. nazalost za igru ne mogu ucestvovati :/ sretno svima ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan izbor poklona. Swoon je pun pogodak.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман3. март 2017. 18:46

    Super su pokloncici!☺

    ОдговориИзбриши
  13. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Stvarno lep znak paznje i super pokloni!

    ОдговориИзбриши
  15. Najvise volim cokoladu��,a ova balea maska je najbolja za masnu kozu...Lepi pokloni.

    ОдговориИзбриши
  16. Divni pokloni,odlicni blogpostovi,zaista sve pphvale za tvoj rad �� samo tako nastavi ������

    ОдговориИзбриши
  17. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  18. Super su pokloncici!☺

    ОдговориИзбриши