Странице

петак, 2. децембар 2016.

November Favorites

Vreme je za proizvode koje sam obožavala u novembru.





Prvi proizvod koji sam koristila tokom čitavog meseca je  RICH Protect&Shine sprej za zaštitu kose od toplote





Sprej sam dobila u glamboks kutiji, čini mi se septembarskoj, i od tada ga koristim. Ovo čudo ima 125 ml i još uvek ga imam, jako dugo traje s obzirom da je potrebna mala količina za celu kosu. Prskam ga i na mokru i na suvu kosu pre peglanja. Kosa posle njega je meka, sjajna, svilenkasta.. ma savršena.


Sledeći favoriti su proizvodi za lice.

Balea ampule i Zeljković sapun od kozjeg mleka





Baleine ampule sam uzela da isprobam jer sam potrošila Monodermine i moram priznati da su mi podjednako dobre, a razlika u ceni je drastična. U pakovanju se nalazi sedam ampula po ceni od oko 200 din. Ampule hidriraju kožu i daju joj elastičnost. Jako su masne, medjutim koža ih posle nekoliko minuta upije i nema masnih tragova.

Sapune Zeljković sam koristila baš davno. Dobila sam ih od moje drage Milice sa bloga Šminke nikad dosta i od tada ih redovno koristim. Ovaj sa dodatkom meda češće koristim i super je, lepo očisti kožu.

I poslednja dva favorita su Oriflame balzam za usne i Gabrini lak za nokte






Ovaj balzam imam jako dugo, ali ga zbog pakovanja nisam često koristila. Nije baš jednostavan za korišćenje kada imam duže nokte, ali sa kraćim noktima to nije problem i zato sam ga koristila gotovo ceo mesec. Miris ne može da se opiše, kao da su jagode smeštene u ambalažu. Jako lepo hidrira usne.

Gabrini lak za nokte nije preterano kvalitetan, ali isto tako nije ni loš. Boja mi je savršena i imala sam ga na noktima svaki dan. 

I to je to što se tiče favorita za protekli mesec, pišite ako koristite neki od ovih proizvoda i kakvi su Vaši utisci.

8 коментара:

  1. Jaoooo :))) Ja sapune koristim za umivanje :)
    Osim njih ništa od favorita nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probacu ove Balea ampule. Gledam ih stalno u DM-u, ali nikako da ih uzmem. :) Valjda ce i meni biti dobre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam ih dugo gledala jer imaju vise vrsta. Ove su za zrelu kozu ako ti nesto znaci :)

      Избриши
  3. Jako zanimljiv post. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda ali mi izgledaju jako korisno.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Lep post :) Dopada mi se pozadina, posebno na poslednjoj fotografiji :) Baleine ampule i ja obozavam :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши