Странице

среда, 9. новембар 2016.

Trendovi na Balkanu




Kockaste obrve, choker ogrlice, boyfriend farmerke, superstar patike, Kim Kardashian pletenice... who cares? Svako nosi ono što mu se dopada. Nisam neko ko slepo prati trendove. Nikada nisam imala kockaste obrve,zapravo, pre japanskog iscrtavanja nisam ni imala obrve :D Čoker ogrlice ne podnosim, nikada neću nositi jakne sa stikerima. Neću se išarati sa deset tetovaža da bih bila u trendu, neću staviti na facu deset pirsinga da bih bila popularna, niti ofarbati kosu u zeleno da bih se izdvajala, neću precrtavati usne ili staviti silikone..ali eto, kod nas je bitno da je nešto popularno, pa šta ako mi se to čak ni ne svidja? Sve u svemu, drage devojke, nosite ono što vam se svidja ali i ono što vam stoji. Ne pratite trendove po svaku cenu. Svi smo mi drugačiji na neki način, pa zašto bi se trudili da budemo nečija kopija?

                                *Ovim postom ne želim nikoga da uvredim, ovo je samo moje mišljenje..


8 коментара:

  1. Živi i pusti druge da žive! Ni meni se dosta toga od navedenog ne dopada i uvek gledam da li mi nešto stoji i ide uz moj stil pre nego što krenem da nosim to, ali ako neko to radi, njegov izbor :)
    Dunja | BeingHalcyon

    ОдговориИзбриши
  2. Svako ima svoj stil, to je drugo što većina ima isti stil :D
    Ni ja ne volim slijepo da pratim trendove, ali mi je sasvim ok i ako to neko čini. STo ljudi, sto ćudi.

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se, al ono tetovaže i čokeri su mi okej. Iskreno danas su svi isti, sa istim kosama/grudima/zadnjicama/noktima/stomacima/pirsinzima.. svi slušaji istu muziku, izlaze u iste klubove, vole ljudi da se konformiraju ipak je za neke ljude teško biti drugačiji 😊

    ОдговориИзбриши
  4. Tako treba! Prati sebe i svoj stil a ne tudji! :)

    ОдговориИзбриши