Странице

понедељак, 14. новембар 2016.

Inversion method - duža kosa za 7 dana?

Sigurno ste do sada čule za ovu metodu, ali da li ste je isprobale?








Većina devojaka je luda za dugom kosom i isprobaće svašta kako bi im kosa bila što duža, u tu kategoriju spadam i ja. Za inversion metodu sam čula još prošle godine, ali je do sada nisam isprobala. Za one koji još uvek ne znaju
, Inversion Method podrazumeva masiranje temena glave 4-6 min dok je glava spuštena na dole. Masiranje poboljšava cirkulaciju i podstiče rast kose. Teme može da se masira i sa prirodnim uljima kao što su kokosovo, ricinusovo, ulje ruzmarina, bademovo, maslinovo... Teme se masira svaki dan u toku 7 dana i kosa bi trebala za to vreme da naraste 2.5-3 cm.

Rast kose zavisi od osobe do osobe, ali prosečno kosa naraste 15 cm godišnje. Pa, da li je moguće da kosa naraste i do 3 cm za samo 7 dana?

Moje iskustvo:

Teme sam masirala sedam dana svako veče, kokosovo ulje sam koristila tri puta i to onda kada je vreme za pranje kose, a ostalih dana sam masirala čistim rukama. Moja kosa mesečno naraste oko 1.5 cm. Za ovih sedam dana narasla je koliko bi i inače, nikakvih 3 cm. Deluje lako masirati teme nekoliko minuta svako veče, ali moram priznati da to nije baš tako. Tih nekoliko minuta deluju kao večnost, prsti zabole, a ako glavu naglo podignem desavalo se da mi se malo zavrti. Pa, da li je vredelo ‚‚mučiti se‚‚ sedam dana? Jeste, apsolutno. Možda ovaj metod nije delovao na moju kosu kada je rast u pitanju, ali je kosa postala mnogo lepša. Nekako je lepršavija i kao da je živnula što svakako ima smisla. 

Pa da rezimiram: Nakon sedam dana masiranja temena, kosa mi nije narasla ništa više nego inače. Lepša je i lepršavija, pa sam odlučila da nastavim sa ovom metodom ali ne svaki dan nego isključivo pre pranja kose što je dva do tri puta nedeljno.

Ako ste probale Inversion metodu i imate drugačije iskustvo, obavezno pišite u komentarima.



3 коментара: