Странице

субота, 19. новембар 2016.

Born Pretty Store gift bag

Nedavno je Born Pretty Store sajt delio poklon paket u vrednosti od 10 $ povodom 6 godina postojanja svima koji su podelili njihov baner na neku drustvenu mrežu. U ponudi su bila tri paketa. Nakon deljenja, dobila sam kod koji sam ukucala ispod paketa koji sam odabrala i račun se odmah spustio na 0 $. Porudžbina je prihvaćena medjutim, nikada mi nije stigao mail da će paket biti poslat. Juče sam se baš iznenadila kada mi je paket stigao na kućnu adresu. 





Paket koji sam odabrala sadrži set od 7 četkica koje dolaze u prelepoj futroli, pakovanje od 5 pari veštačkih trepavica i lančić.





U setu se nalaze osnovne četkice za šminkanje od sintetičke dlake. Još uvek ih nisam koristila, ali sam ih oprala i jedino što za sada mogu da kažem je da dlačice ne ispadaju što je odlično.




Trepavice mi izgledaju odlično. Nisu previše ni guste ni debele, a trakica na koju se nanosi lepak je baš tanka.

I poslednja stvar iz paketa je lančić.






Volim jednostavne lančiće i ovaj mi se odmah svideo kada sam videla da se nalazi u paketu.

Ako Vam se svideo ovaj set, možete ga poručiti klikom na ovaj link Born Pretty Store

Нема коментара:

Постави коментар