Странице

субота, 8. октобар 2016.

Co-wash - Pranje kose balzamom







Co-wash (conditioner washing) ili No poo ( no shampoo) je metod pranja kose balzamom. To, naravno, podrazumeva pranje kose bez šampona. Ovakav način pranja kose preporučuje se za suvu, kovrdzavu, hemijski tretiranu kosu. Cilj pranja kose balzamom je da se koža glave ‚‚odmori‚‚ od agresivnih šampona i da
se spreči preterano isušivanje kose.
Da li će ovaj metod prijati svakom tipu kose? To niko ne može da vam kaže, dok ne probate same. Moja kosa je duga, farbana, gusta, a dlaka tanka, samim tim se dosta mrsi i meni se ovaj metod pranja kose pokazao kao odličan. 
Ono što morate da znate, ako se odlučite za pranje kose bez šampona, je da koristite balzam BEZ silikona. Silikoni će se zadržati na temenu i izazvati perut, masnu kosu i zapušene folikule dlake. Balzami koji se preporučuju su Balea coconut, Still top balzam, Albus 3 želje, Velnea macadamia.. Kosa se dobro pokvasi i pere se kao i obično, samo što će te umesto šampona koristiti balzam. Biće vam potrebna veća količina balzama zato što on ne peni, lagano izmasirati teme i na kraju dobro isprati kosu. Po potrebi postupak ponoviti dva puta. Posle co-wash-a kosa je hidrirana i meka, sjajna, bez dlaka koje štrče, lako se rasčešljava i ne masti se dodatno. Takodje je bitno da ovu metodu ne koristite prečesto, jednom u dve nedelje je sasvim dovoljno. 

Da li ste čule za ovu metodu pranja kose? 


2 коментара:

  1. Ja ovu metodu se jos uvek ne usudjujem da probam :) Plasim se da bi mi se kosa slepila :) Citala sam da su dosta devojaka bas zadovoljne ovom metodom pranja kose.

    ОдговориИзбриши