Странице

субота, 10. септембар 2016.

Proizvodi koji su me razočarali

Današnji post rezervisan je za proizvode koji mi nikako ne odgovaraju.







Prvi proizvod je Aura fix me!






Ovo je fiksator za šminku za koji nikada nisam čula ni jednu dobru stvar, najlošiji fiksator definitivno. Nema razlike izmedju njega i laka za kosu, pun je alkohola i na koži ostavlja neprijatan osećaj zategnutosti ( koža kao da je cementirana :)  ), a čak i ne produžava trajanje pudera. Auru obožavam, ali ovo im je definitivno jedan veliki fail.


Drugi proizvod je garnier BB cream






Proizvodu sam davala šansu iznova i iznova s obzirom da su mišljenja podeljena. Ovo je verzija za masnu kožu. Na licu ne izgleda tako loše, ali  je prepun alkohola pa iritira oči, izaziva bubuljice i definitivno ide u kantu što se mene tiče.


Sledeći proizvod je Bioten micellar water





Micelarna voda namenjena za lice, oči i usne. U suštini ona nije toliko loša kada je skidanje šminke u pitanju, ali svakako izbegavajte oči. Toliko je jaka da meni suze krenu. Proizvod je solidan, ali ga sigurno neću opet kupiti.


Zatim, kada su proizvodi za lice u pitanju, tu je i Oriflame pure skin - black head toner





Namenjen je za dubinsko čišćenje kože i uklanjanje mitisera. Ne radi apsolutno ništa, posle njega je umivanje obavezno jer mnogo zamasti kožu, tako da i on ide u kantu.


Ostala su dva proizvoda za kosu, oba su Baleina. Prvi je Balea glossy & shine lak za kosu





Ovo je lak koji možete prskati na svakih sat vremena i dalje se ništa neće desiti, prozvodjač kaže da ne opterećuje kosu i tu se slažemo, ali je isto tako neće ni učvrstiti i održati tokom celog dana kao što kažu. 


I poslednji proizvod je Balea šampon za suvo pranje tamne kose





Ne znam šta bih rekla za ovaj šampon, jednostavno mi se ne svidja. Ostavlja tu neku žućkastu boju na kosi koja se i dalje vidi koliko god da isčešljavam kosu. Definitivno još jedan Balein promašaj što se mene tiče.

Eto, to su bili proizvodi koje više neću kupiti i koji mi nikako ne odgovaraju. Ukoliko je Vaše mišljenje drugačije o nekom proizvodu, pišite u komentarima..

Нема коментара:

Постави коментар