Странице

петак, 9. септембар 2016.

Essence rock`n`doll maskara - recenzija


Ćao devojke :) Verujem da je većina Vas već koristila Essence rock`n`doll maskaru. Ja sam je tek skoro otkrila, pa ću da podelim sa Vama moje mišljenje.




Pravi sam zaludjenik kada su essence maskare u pitanju i mislim da mi se do sada samo jedna nije svidela. Obožavam njihova pakovanja i ovoga puta mi je ova upala u oko. Moram da priznam da dosta vremena unazad nisam kupila nešto, a da pre toga nisam potražila na netu recenzije. Ali kako mi je prethodna essence maskara get Big lashes ( crna) bila pri kraju odlučila sam se za ovu, zbog prelepog pakovanja naravno :)


Maskara ima veliku i malo nakrivljenu četkicu, daje trepavica volumen i lepo ih izduži. Ne kruni se i ne slepljuje trepavice. Može da se nadogradjuje što je odlično, ja uglavnom nanosim dva sloja.


  


bez maskare
jedan sloj maskare

dva sloja maskare







Ne koristim uvijač, sa njim verovatno izgleda bolje.
Cena maskare je 379 din i za te pare radi odlično posao.

2 коментара:

  1. Bas sam se pre neki dan pitala kakve li su im sada maskare, secam se da je jedno vreme bila popularna ona sto postoji i u crnom i u rozom pakovanju...
    Ova deluje isto dobro, divne su ti oci :)

    ОдговориИзбриши