Странице

петак, 2. септембар 2016.

August favorites

Favoriti za mesec avgust!




Ovo su proizvodi koje sam najviše koristila tokom proteklog meseca, medju njima je i jedna knjiga koju sam pročitala pa ću krenuti od nje.



Knjigu "Samo ovu noć" od Amande Kvik dobila sam na poklon.. i moram priznati da, kada sam počela da je čitam, uopšte nisam bila oduševljena. Međutim, kako sam pročitala prvih nekoliko stranica odlučila sam da je ponesem na more da ne bih počinjala neku drugu knjigu.

Ukratko o radnji knjige:

Nova uzbudljiva avantura, uzavrela od viktorijanske strasti i ogrnuta velom drevne misterije.
Bez prebijene pare i na sigurnom putu da ostane usedelica, Veniša Milton dobija zadatak da fotografiše zbirku relikvija tajanstvene organizacije koju je pre dva veka osnovao ekscentrični alhemičar. Nakon noći provedene sa njegovim potomkom Gejbrijelom Džounsom, Veniša namerava da se vrati svakodnevnom životu, ali nakon toga u novinama pronalazi vest o njegovoj smrti. Uzima pseudonim „gospođa Džouns“ i pod plaštom ugledne udovice postiže vrtoglav uspeh kao fotograf.Međutim, njen romantični hir stvara neočekivane nevolje: gospodin Džouns vraća se u njen život, zapanjujuće živ i zdrav, a spone koje ih vežu daleko su jače od sećanja na prohujalu strast. Tu je i neko ko je spreman na sve da bi se domogao vekovima izgubljene tajne, a Gejbrijel i Veniša moraju da krenu u potragu za opasnim suparnikom koji je neprestano korak ispred njih.

Ovo je jedna od onih knjiga koju kada počnete da čitate ne možete stati jer je svaka stranica sve zanimljivija.  Neću pisati o detaljima, ali je preporučujem.. stvarno je zanimljiva knjiga.

Prvi od proizvoda koji sam koristila je Balein šampon.


Ovo je jedan od retkih proizvoda za kosu koji radi upravo ono što je proizvodjač i rekao. Šampon je namenjen za ispravljanje i sjaj kose i zaista to i dobijete. Kosa je ravna i sjajna, a ono što mi se najviše dopalo kod šampona je to što miris ostaje u kosi do sledećeg pranja.

Sledeći proizvod koji sam koristila nakon pranja kose je naravno Balein proizvod :D


Ovo je sprej koji ima zadatak da štiti kosu od toplote i daje joj sjaj. Često peglam kosu tako da sam uzela vec drugo pakovanje i zadovoljna sam.


Sledeći proizvod koji sam koristila kada je nega kože u pitanju je skin repair krema.


Ako još niste, o ovom proizvodu možete pročitati OVDE 


Kada je nega kože lica u pitanju koristila sam Victoria beauty kremu sa ekstraktom puževe sluzi za dan i noć.



Lice izgleda negovano, koža je meka na dodir i elastična. Kremu sam kupila u DM drogeriji, ali mislim da je možete naći i u apotekama.



Labelo je nešto što stalno koristim, leti pogotovo.


Volim da koristim labelo mada nemam problema sa ispucalim usnama. U mojoj torbi se uvek mogu naći bar tri komada :D



I poslednji proizvod koji sam najčešće koristila je beli lak.


Beli lak je moj omiljeni letnji lak i najčešće sam koristila ovaj od flormar-a.

I to bi bilo to što se tiče favorita za mesec avgust.

Нема коментара:

Постави коментар