Странице

уторак, 6. септембар 2016.

Aktivni ugalj

Ne bih ja bila ja ako ne bih eksperimentisala sa svim i svačim :D Juče sam pročitala za aktivni ugalj i već danas sam odlučila da ga isprobam..

S obzirom da nisam neko ko koristi preparate koji izvlače svu tu nečistoću iz kože na površinu, nikada ih nisam ni koristila (valjda sam mislila da ću napraviti još veći haos), ali ovaj put rekoh probaću, pa šta bude :)
Moja koža je masna i sklona stvaranju bubuljica i mitisera, i kako sam pročitala da aktivni ugalj izvlači iz kože sve nečistoće i čisti pore, odlučila sam da ga odmah isprobam i vidim da li će stvarno nešto uraditi. 

Činjenice o aktivnom uglju:

aktivni ugalj je odličan absorbent (upijač) svih štetnih materija u organizmu
-hidrira kožu
-iz kože izvlači njenu preteranu kiselost- koja izaziva oksidaciju i starenje kože
-ima isti efekat kao slana sauna ili parno kupatilo.



Ovo pakovanje sam uspela da nadjem u Liliju, ima 10 kapsula i koštalo je manje od 100 dinara. 

E sada, na internetu sam pronašla dosta načina kako ga devojke koriste pa sam izabrala najlakši. Sadržaj iz dve kapsule sam pomešala sa kašičicom kokosovog ulja. Nanela sam na celo lice i pustila da stoji oko pola sata. Posle malo dužeg umivanja vodom i sapunom     ( teže se skida sa kože) doživela sam šok :D U početku sam mislila da su sve te sitne crne tačkice u stvari ugalj koji se zaglavio u porama, ali sam posle ponovnog umivanja shvatila da su to mitiseri. Da budem iskrena, malo sam se uplašila, pomislila sam ŠTA SAD? I onda shvatim da je to ta prljavština koja je trebala biti izbačena na površinu i da vrlo lako može da se skloni blagim pritiskom ( bez nasilnog cedjena ). Da napomenem da su se tačkice stvorile čak i na mestima gde inače nemam problem, kao i da posle uklanjanja nije ostao nikakav trag. Ako zanemarim tačkice, koža je stvarno meka na dodir i izgleda nekako drugačije, lepše, čistije...

Zadovoljna sam rezultatima i mogu da kažem da ću aktivni ugalj sigurno opet koristiti.
Da li ste ga i Vi koristile i na koji način? Pišite u komentarima..

Нема коментара:

Постави коментар